sannasnyaliv

Direktlänk till inlägg 8 juni 2013

ov beachhandboll!

Av sanna Sjöstrand - 8 juni 2013 18:52

Ja då kom äntligen dagen jag väntat på! Beachhandbolls turneringen i helsingborg :-)
Gick In med ett självförtroende som var lite för högt.. Fick spela i herrdiv fär vi var mixat lag, tänkte äh ingen som spelat ändå så detta blir en lätt match.. Spelade ju i motionslag ( alltså inga aktiva spelare) detta hade onte ngn förstått tydligen då vi till o med fick möta en målvakt från allsvenskan bla. Så de gick väl inge vidare :-P o reglerna hade de lekt med rejält tog ett tag innan vi förstod allt o också kunde uttnyttja detta sätt. MEN vi hade jävlig kul iallafall! O de var ju det som var poängen! :-) så jag är nöjd med dagen utom min fina solbränna man fick. Inge fint med vita streck från både linne och sportbh ;-) o sand precis öööööverallt!

Är på g hem nu o lillan snarkar i bilstolen. Vart en intensiv dag för henne med mycket folk och sol hoppas hon sover gott inatt efter detta nu :-)

Imorgonbitti blir de upp tidigt öppningen på jobbet.. Ska bli intressant att se hur man kommer upp ur sängen.. Träningsvärken kommer inte bli att leka med känner jag redan nu ;-)

Nehej får prata lite med mor min så hon inte somnar vid ratten :-)
Sen blir de rätt ner i sängen när man kommer hem!

Ciao






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna Sjöstrand - 19 januari 2014 12:35


Urk idag är ingen skön förmiddag.. för det första har jag öppning på jobb så har städato hälsat på toaletten om vartannat heöa morgonen.. nu sitter ja i personalrummet o halvsover vid bordet.. så trött o mår skit rent ut sagt.. meeen bara 5 timmar kv...

Av sanna Sjöstrand - 17 januari 2014 08:39

Idag var de min tur att gå upp med lillan. . Maicol brukar annars göra de för de mesta men idag ville han sova ut o självklart får han då de.. bara för det sover haley till kvart i 8! Ja är nöjd då maicol hela veckan gått upp 05.30 HAHA ...

Av sanna Sjöstrand - 16 januari 2014 15:53


Det är helt sjukt att de inte vart minus grader på nästan hela nov-december så nu har man vant sig med plusgraderna.. så nu när vädret slog till så känns de som man på riktigt håller på att frysa halvt ihjäl fyy.. Ligger med 2 lager kläder i soffan...

Av sanna Sjöstrand - 16 januari 2014 09:35

Ja nu var det alltför lång tid sen jag skrev sist! Men jag har inte haft varken tid eller inspiration för att skriva alls men nu ska jag försöka hålla igång det lite bättre! Vet inte vad jag ska skriva om så är det någon som har förslag så dela gärn...

Av sanna Sjöstrand - 14 juni 2013 07:39

Igår var de yngre lillaststrarnas skolavslutning ena slutar 5an o andra 9an.. Idag ska vi fira fina systers student! Så stor har hon blivit! Känner mig gammal som gatan när man tänker efter.. :-) mycket att göra idag så blir att sätta igång redan ...

Presentation


Sanna heter jag är snart 24 år gammal. Bor i en liten byhåla som heter Ronneby tillsammans med min sambo maicol och våran snart 9 månader lilla flicka Haley. Jag tänkte blogga lite om den nya vardagen,jobb och lite sånt :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards