sannasnyaliv

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av sanna Sjöstrand - 19 januari 2014 12:35

Urk idag är ingen skön förmiddag.. för det första har jag öppning på jobb så har städato hälsat på toaletten om vartannat heöa morgonen.. nu sitter ja i personalrummet o halvsover vid bordet.. så trött o mår skit rent ut sagt.. meeen bara 5 timmar kvar tills man får gå härifrån wihoo.

Idag är de HANDBOLL på teve o jag jobbar inte när de spelar! Så idag sitter jag bänkad kl 6 framför tv4 o hejjar! Hade varit sjuukt kul att få va på plats i publiken men man får nöjja sig med en chips påse o cola hemma istället nästan lika bra det!

Nä om man ska börja göra ngt för sin lön nu kanske. . Hade varit lättare med lite kunder dock. . Men alla är väl som jag FATTIG i slutet av januari..


Snart e de dax för inskrivning hos barnmorskan känns redan som tiden gått sakta hoppas de vänder snart så man börjar känna lite rörelser o inte bara smärta o illamående i magen..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sanna heter jag är snart 24 år gammal. Bor i en liten byhåla som heter Ronneby tillsammans med min sambo maicol och våran snart 9 månader lilla flicka Haley. Jag tänkte blogga lite om den nya vardagen,jobb och lite sånt :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards