sannasnyaliv

Alla inlägg den 11 april 2013

Av sanna Sjöstrand - 11 april 2013 10:49

Ja sova brukade min lilla prinsessa vara väldigt duktig på när hon var mindre.
vid 4 månader sov hon hela natten o vaknade runt 8 på morgonen (helt perfekt med andra ord)
Nu vid 8½ månad sover hon till 3-4 förhoppningsvis somnar hon om direkt efter lite mat annars snurrar hon runt runt runt i en timme sen somnar hon o sover till ca halv 7.. då går vi upp.
Kl 5 imorse bestämde hon sig för att inte sova mera, konstigt att man kan bli så sjukligt pigg direkt när man öppnar ögonen.. klättra runt som en liten apa.. själv behöver jag minst en timme innan hjärnan & fötterna sammarbetar ;)
Någon annan som är med om ngt liknande att de helt plötsligt börjar sova sämre?

Tycker det är på tiden att våren kommer fram på riktigt nu.. trött på alla irriterande virus som kommer om & om igen.. lite sol o värme så man kan gå ut och leka lite och slippa trånga overaller o mössor, men ser ju ut som den är på väg nu iallafall.. håller tummarna för att de inte vänder igen!


ska renovera köket nu hade vi tänkt.. så får se när vi kommer iväg till ikea. man är ju inte den snabbaste på att ta tag i sakerna men nu har vi sagt det i ett år o nu har vi planerat allt så bara att åka o handla.. eller? ngn som har något tips på fina väggar till kök? har bara en stor vägg i köket som man kan sätta ngt på.. ideer uppskattas :)

nej dags att ta tag i det stora tvätt berget som väntar på mig.. sen blir de nog att gå en runda med vagnen o bränna lite fläsk ;)


Ha en bra dag så får vi se om de blir med inlägg idag.



Av sanna Sjöstrand - 11 april 2013 09:14

Jaha då ska man försöka ge sig på det här med blogg.. Haft en tidigare men var dåligt med uppdatering på den så hoppas jag håller igång denna lite bättre.

Tänkte att ni skulle få en liten bild av vem jag är och hur mitt liv ser ut de närmsta inläggen iallafall.

Jag är 24 år snart och blev mamma för första gången för snart 9 månader sedan fick en liten flicka på 3340g och 49cm lång, den absolut bästa dagen i mitt liv! Skriver mer om detta i ett eget inlägg orkar inte skriva ner så mkt idag :-)

Har vart mamma ledig sen 1 juli 2012 och har precis börjat jobba lite smått nu igen. Mitt arbete är på Frasses som för er som inte vet är en hamburgerkedja. Varit där i lite mer än 4 år nu och jag ska inte ljuga de är inte "jättekul" men de är åtminstonde ett jobb!

Mina dagar består mest av lek och mys med Haley :-) finns inte mkt tid över till annat och det är jag nöjd med finns inget bättre än att vara hemma med lillan ska även skriva ett eget inlägg om Haley senare.

Nu börjar de röra sig här bredvid mig så är väl dags att avrunda fär denna gången.. Hoppas ni kommer att gilla att läsa om mitt liv om inte så tycker jag bara att de är otroligt skönt att skriva av sig någonstans iaf

Over and out!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sanna heter jag är snart 24 år gammal. Bor i en liten byhåla som heter Ronneby tillsammans med min sambo maicol och våran snart 9 månader lilla flicka Haley. Jag tänkte blogga lite om den nya vardagen,jobb och lite sånt :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards