sannasnyaliv

Alla inlägg den 23 april 2013

Av sanna Sjöstrand - 23 april 2013 11:34

Nu började jag slarva med upd igen dåligt dåligt
Men det har varit så fint väder nu i några dagar så har mest vart ute i solen och bara njutit av den varma solen! :-)
Kul att kunna ta ut Haley o leka, hon älskar att få vara utomhus :-) bytt till sittvagn nu med så hon ser ordentligt när vi är ute o går. Började bli tråkigt för henne att ligga ner hela tiden så nu är promenaderna lite fridfulla igen :-)

I lördags var vi nere i parken också lekte en runda på den stora lekplatsen :-) var jätte roligt tog med oss lite fika o mormor &co o gick. Efter ngn timme var lillan så trött så hon somnade sittandes i Kinagungan (se bild) ;-)
Helt underbar dag med strålande sol och 16 grader varmt! Äntligen kan man nog säga att våren är här!

Igår var vi på kalas hos min lillasyster som fyllde 12 samtidigt passade vi på att fira Haleys 9 månaders dag! Säger de igen går för fort!! Backa tbx!

Idag kommer pappa & mamma hem en runda o hjälper till att mäta köket för på fredag blir de Ikea så vi kommer igång med renoveringen! Nu kör vi!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sanna heter jag är snart 24 år gammal. Bor i en liten byhåla som heter Ronneby tillsammans med min sambo maicol och våran snart 9 månader lilla flicka Haley. Jag tänkte blogga lite om den nya vardagen,jobb och lite sånt :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards