sannasnyaliv

Alla inlägg den 24 april 2013

Av sanna Sjöstrand - 24 april 2013 07:52

God morgon!

Natten var ingen höjdare som vanligt men nu efter 3 koppar kaffe är man på banan igen.
Lillan går runt med rumpan bar o vattnar golvet var 10e min.. Jon får röda prickar runt rumpan som efter ett tag blir blödande sår som sen blir röda såriga fält.. Var o kollade det för ett tag sen o fick ngn kortison salva som hjälpte från början men nu börjar de blossa upp igen. Hon har fått de flera gånger på kort tid o hat ingen aning om vad dom kan orsaka det... På vc visste de inte heller vad de var så de chansade på en starkare kortison salva.. Hoppas de försvinner helst nu..
Någon som vart med om ngt liknande? De blir så sårigt så hon får ont av att kissa både med blöja o utan :-( hjärtkrossande att inte kunna göra ngt :-(

Idag får mormor vara barnvakt då både jag o sambon jobbar dagtid men hon älskar att va hos dom o känns nog som ett andra hem för henne då vi är där väldigt mycket :-)


Ikea på fredag sen kanske en runda till Växjö på söndag sen med mostrarna o bada på ngt äventyrsbad, Haley trivs i vattnet precis som jag så de blir nog kul om vi kommer iväg :-D

Nej får väl börja göra lilltjejan klar nu o börja vandra mot mormor

Ha en fin dag ser ut att bli sol! :-)
























Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sanna heter jag är snart 24 år gammal. Bor i en liten byhåla som heter Ronneby tillsammans med min sambo maicol och våran snart 9 månader lilla flicka Haley. Jag tänkte blogga lite om den nya vardagen,jobb och lite sånt :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards