sannasnyaliv

Alla inlägg den 29 april 2013

Av sanna Sjöstrand - 29 april 2013 09:08

Japp den 8 juni i Helsingborg ska den här otränade gamla tanten ut o "springa" runt i sanden o kasta lite boll! Ska bli så galet roligt. Inte spelat Beach handboll på flera år så ska bli skit kul verkligen. Vi ska ha ett motionslag ska bara välja namn så kan vi anmäla oss sen.. Ska vara ett oseriöst roligt namn någon med förslag? :-P

Ska nog införskaffa en tröja till Haley o trycka texten coach på med hade nog vart lite kul :-)



Av sanna Sjöstrand - 29 april 2013 09:02

Hejhej

Helgen sprang förbi så hann inte blogga något alls..

I fredags blev mitt nya kök äntligen köpt billigare än vad jag hade räknat med! :-) så nu väntar jag på leveransen med grejerna de inte hade hemma sen blir de att börja bygga skåp o lådor :-)


Igår var vi i växjö på äventyrsbadet Haley älskade det o var jätte lycklig hela dagen :-) somnade som en sten i bilen sen men sov ändå dåligt inatt av ngn anledning trodde jag att hon skulle sova hela natten efter den långa dagen men ikke!

Idag blir det operation städning här hemma (igen) sen riva överskåpen i köket så man kommer igång :-)








Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sanna heter jag är snart 24 år gammal. Bor i en liten byhåla som heter Ronneby tillsammans med min sambo maicol och våran snart 9 månader lilla flicka Haley. Jag tänkte blogga lite om den nya vardagen,jobb och lite sånt :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards