sannasnyaliv

Direktlänk till inlägg 12 april 2013

goood morgon...

Av sanna Sjöstrand - 12 april 2013 07:14

Nu gick de inte att sova längre.. Legat o kämpat sen halv 4 inatt för att få lillan o somna om. Men halv7 gav jag upp.. Hon jäklas lite med mig tror jag för när hon sover hos mormor är hon tydligen jätte snäll..
Jaja sånt är väl livet när man har småbarn :-)
Ligger o halv vaknar i soffan medans Haley kollar på favoriterna på Disney junior.
Bvc säger hon får absolut inte se på tv innan 2 års ålder!! Varför?? Inte så att hon intensivt tittar på de men hon älskar musiken o danser o sånt så jag tycker alltså varför inte.. Förstår att man inte ska sätta de där hela tiden. Men de lär ju knappast skada? Wellwell.

Öppnar persiennerna o hoppas på sol men blir galet besviken! Blir ju inte piggare av vädret. Grått rusk & regn..

Ikväll blir de några timmars jobb iaf, hoppas energin har poppat fram tills dess..

Ha en bra dag så länge :-)

 
 
Kathrinea

Kathrinea

17 april 2013 21:00

Vilken sötnos!
Tycker bvc överdriver lite grann i det där att ungarna inte ska kolla tv förrän de e 2. Beror väl klart på vad det är de kollar på och hur ofta, men barnfilmer idag är ju oftast väldigt välgjorda och lärorika så borde ju tvärtemot vara nyttigt! ^^ Min lille kille älskade disney fimer ett tag. Ligga på mage och kolla film var ett superbra sätt att få honom att träna nacken. Nu har han alldeles för många myror i brallan för att sitta still och kolla lite på tv ^^

http://LivingoutLoud.blogg.se

sanna Sjöstrand

22 april 2013 11:30

Haha ja men precis tycker de är lite väl löjliga ibland på bvc.. Haley är också väldigt igång o sitter näst intill aldrig stilla men har Disney jr igång på teven för de är mycket musik o dans o färger o de tycker jag inte borde skada henne. Jo. Börjar dansa o skratta när de sjunger.. Måste vara väääldigt dåligt för henne :-P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna Sjöstrand - 19 januari 2014 12:35


Urk idag är ingen skön förmiddag.. för det första har jag öppning på jobb så har städato hälsat på toaletten om vartannat heöa morgonen.. nu sitter ja i personalrummet o halvsover vid bordet.. så trött o mår skit rent ut sagt.. meeen bara 5 timmar kv...

Av sanna Sjöstrand - 17 januari 2014 08:39

Idag var de min tur att gå upp med lillan. . Maicol brukar annars göra de för de mesta men idag ville han sova ut o självklart får han då de.. bara för det sover haley till kvart i 8! Ja är nöjd då maicol hela veckan gått upp 05.30 HAHA ...

Av sanna Sjöstrand - 16 januari 2014 15:53


Det är helt sjukt att de inte vart minus grader på nästan hela nov-december så nu har man vant sig med plusgraderna.. så nu när vädret slog till så känns de som man på riktigt håller på att frysa halvt ihjäl fyy.. Ligger med 2 lager kläder i soffan...

Av sanna Sjöstrand - 16 januari 2014 09:35

Ja nu var det alltför lång tid sen jag skrev sist! Men jag har inte haft varken tid eller inspiration för att skriva alls men nu ska jag försöka hålla igång det lite bättre! Vet inte vad jag ska skriva om så är det någon som har förslag så dela gärn...

Av sanna Sjöstrand - 14 juni 2013 07:39

Igår var de yngre lillaststrarnas skolavslutning ena slutar 5an o andra 9an.. Idag ska vi fira fina systers student! Så stor har hon blivit! Känner mig gammal som gatan när man tänker efter.. :-) mycket att göra idag så blir att sätta igång redan ...

Presentation


Sanna heter jag är snart 24 år gammal. Bor i en liten byhåla som heter Ronneby tillsammans med min sambo maicol och våran snart 9 månader lilla flicka Haley. Jag tänkte blogga lite om den nya vardagen,jobb och lite sånt :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards